عوارض دیالیز چیست و چگونه آن را تسکین
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

عوارض دیالیز چیست و چگونه آن را تسکین

عوارض دیالیز و چگونه آن را تسکین چه هستند؟ این است که به همه که دیالیز شناخته شده برای تسکین علائم بیماری کلیه مفید است، اما طولانی از لحاظ دیالیز نیز انواع بسیاری از عوارض شوند.

عوارض دیالیز و چگونه آنها را تسکین چه هستند؟

تهوع و استفراغ

جریان بیش از حد سریع مایع دیالیز باعث می شود که بدن حذف سموم به سرعت، در حالی که سر بیمار هنوز هم تا به بسیاری از سموم. سپس، تهوع و استفراغ به راحتی رخ می دهد. به نظر از این، شما باید دکتر یا پرستار خود را به منظور کاهش سرعت سرعت مایع دیالیز شما، اگر شما از این احساس دیوانه کننده رنج می برند.

فشار خون کم یا پایین

فشار خون پایین، یکی از عوارض جانبی شایع دیالیز کلیه، معمولا با توجه به آب زیادی به دست آوردن بین جلسات دیالیز. برای جلوگیری از آن، بیماران باید از مصرف مایعات در زندگی روزمره را کنترل کنید.

گرفتگی عضلانی

در طول جلسه دیالیز کلیه، برخی از بیماران گرفتگی عضلانی، که معمولا توسط بسیاری از مایعات از دست رفته در این دوره از دیالیز کلیه ایجاد می شود را تجربه کنند.

خارش پوست

خارش پوست یکی دیگر از اثرات جانبی شایع دیالیز کلیه و اغلب توسط سطح بالایی از پتاسیم در بدن ایجاد می شود. کنترل مصرف غذاهای پر پتاسیم قادر به کمک خوهد آن است.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 1025
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: